Monday 20 June 2011

cara & kaedah pembayaran premium beautiful

Senang sahaja untuk membuat bayaran jika anda membeli set Premium Beautiful dengan saya. Caranya sungguh mudah.

  1. kami akan ambil ukuran badan anda terlebih dahulu dan  menentukan apa saiz yang sesuai untuk anda. 
  2.  akan mengenakan deposit untuk tujuan booking. Deposit RM200 untuk satu set PB.
  3. Kemudian, setelah saiz Premium Beautiful ditentukan, anda dikehendaki membuat FULL PAYMENT
  4. After payment selesai, kami akan terus membuat penghantaran ke alamat yang diberikan.Sila emailkan alamat surat-menyurat anda untuk tujuan penghantaran. Home delivery hanya akan dibuat sekitar lembah klang & seremban shj. Anda boleh juga pick up barang di rumah saya. ada 3 kaedah cara pembayaran yg disediakan

1) cash
Saya sangatlah mengalu-alukan bayaran secara tunai dalam masa 24 jam.  tak perlu risau additional charges. Takde interest rate dan sebagainya. Kalau ada CASH, guna je CASH. Anda boleh bank in kepada  akaun Maybank saya. SMS or email je confirmation nak bayar dan saya akan beritahu nombor akaun bank saya. Boleh buat guna online transfer! Senang je  Kemudian, bila dah transfer duit tu, anda SMS or email bukti bayaran kepada saya.

  • Harga Pasaran saiz kecil: RM2400 (S-M)
  • Harga Pasaran saiz besar: RM2600 (L-XXL)
Kalau anda nak bayar by hand, boleh...tapi untuk area yang saya boleh hantar sendiri ke rumah anda .
Credit Card
.gunakanlah credit card.withdraw credit card anda dan anda akan bayar kepada saya menggunakan duit itu.interest tetap adala.depends bank mana anda gunakan.
instalment
easy rhb adalah alternatif lain untuk membuat bayaran,hanya 10 minit shj untuk dpatkan cash..bawa ic dan dokumen lain x perlu..pergi je mana2 kaunter easy rhb yg berdekatan anda.dgn easy anda bole membuat byrn serenda rm58 sebulan..

No comments:

Post a Comment