Sunday 30 September 2012

 
 
Tidur malamku tak kan sempurna tanpa 'shake collagen' utk maintain 3C! (cantik, cergas & ceria a.k.a awet muda lerrr ;)))
Ramai yg tanya fungsi kolagen pd kita?? meh nak share sket (mana yg sy tau & amalkn serta refer testimoni yg dah terbukti berkesan!)

Apa itu kolagen? jika anda masih kurang memahami maksud kolagen, mungkin ini dapat membantu anda.


- Kolagen adalah protein yang terdapat di dalam tubuh, hampir seluruh badan kita mengandungi kolagen seperti kulit, tulang dan juga saluran darah. Apabila mencecah umur 25 tahun, badan manusia akan kehilangan kolagen 15%-20% pada setiap tahun secara beransur-ansur. Kesan kehilangan kolagen ialah kulit kita akan menjadi tebal, kedut, kering serta kurang anjal.

MEMPERKENALKAN COLLAGEN 5000MG (umpama kita mengambil collagen selama 5 hari) RENEW 20 PLUS - mengatasi masalah penuaan dan melambatkan proses yang paling ditakuti oleh kaum wanita iaitu menopause. Dengan adanya Collagen Renew 20plus, masalah tersebut tidak perlu dibimbangi lagi dan kini anda boleh mencubanya untuk membantu meningkatkan kandungan kollagen dalam badan.

Pelanggan yang telah mengambil 3 kotak sudah menunjukkan perubahan. Jika produk ini di ambil secara berterusan anda akan kelihatan lebih muda serta cantik berseri, tanpa perlu membuat pembedahan atau suntikan. Pastinya anda akan gembira dan bangga terhadap penampilan diri anda selepas ini.

FUNGSI KOLAGEN
Menghaluskan kulit, menegangkan kulit, menghilangkan garis-garis halus pada kulit, pigmentasi, menggebukan kulit, menghilangkan jeragat & parut
Ianya juga amat2 digalak serta sarankn pd perokok, gout, kencing manis, sakit lutut, bengkak, rambut gugur & byk lagi...
Jika kurangnya kolagen dlm badan, ia umpama '2 helai kertas & gam'~jika kurangnya kolagen maka kertas akan tidak sekata berbeza dgn pengambilan kolagen ia menyempurnakan hari anda malah memberi lebih keyakinan, kecantikan serta keceriaan

Kandungan yang terdapat di dalam COLLAGEN 5000MG RENEW 20 PLUS

1. L Gluthione
Mencerahkan, mencantikkan dan menghaluskan kulit serta mampu menghilangkan jeragat.

2. Aloe vera
melicinkan serta menyihatkan kulit, kuku dan rambut.

3. Lobata
menganjalkan punggung dan payudara, menegangkan struktur kulit dan menaikkan seri wajah.

4. Serapat
membaik pulih otot-otot dalaman wanita, menghilangkan keputihan serta menyihatkan rahim wanita khususnya bagi wanita yang baru lepas bersalin.

Untuk maklumat lanjut berkaitan produk, boleh hubungi 0123380621 & pd yg dah mencuba slmt beramal & nikmati kesan yg sangat2 ketara dgn segera!

No comments:

Post a Comment